Kontakti FAQ 0800 3352
Željko Mijočević 0800 3352

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA:

• Gdje mogu vidjeti svoje stanje prikupljenih bodova?

Osvojeni bodovi automatski se pripisuju bodovnoj kartici prilikom plaćanja na blagajni te se ukupno stanje prikazuje na izdanom računu. Osim na računu, stanje vaših bodova možete provjeriti na vašem profilu na web stranici ADIVA programa vjernosti ili upitom u ADIVA ljekarni koja sudjeluje u programu vjernosti .

• Kako mogu provjeriti dostupnost poklon-proizvoda za koji mijenjam bodove?

Dostupnost poklon-proizvoda možete provjeriti na internetskom portalu ADIVA programa vjernosti u rubrici „Katalog proizvoda“. Ako poklon-proizvod nije dostupan, bit će označen da trenutno nije raspoloživ. Također možete zatražiti provjeru od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne.

• Kako mogu zamijeniti svoje bodove za poklon-proizvode iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti?

Za proizvode vrijede službena jamstva proizvođača te je nagradu moguće podići u bilo kojoj ADIVA ljekarni koja sudjeluje u programu vjernosti. Za isporuku nagrade dovoljno je na internetskom portalu označiti proizvod za koji želite zamijeniti bodove ili zatražiti od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne. Nagrada će biti isporučena najviše unutar 60 dana od dana podnošenja zahtjeva. Bodovi se mogu iskoristiti iz važećeg nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti u trenutku iskorištavanja. PHOENIX Farmacija d.d. zadržava pravo izmjene proizvoda iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti bez prethodno najavljenog razloga i objašnjenja. Količine nagradnih proizvoda su ograničene, a mogućnost njihovog korištenja traje do isteka zaliha. Rok za podizanje proizvoda u ljekarni za koji je korisnik zamijenio bodove je 30 dana od dana kada je korisnik obaviješten da je naručeni proizvod spreman za podizanje u ljekarni.

• Kako mogu zamijeniti svoje bodove za popust na usluge iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti?

Za zamjenu bodova za vaučer dovoljno je na internetskom portalu označiti uslugu za koju želite zamijeniti bodove ili zatražiti od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne. Vaučer je jamstvo da ste rezervirali uslugu iz naše ponude. Na odabranom vaučeru nalaze se kontakt podaci pružatelja usluge gdje je potrebno izvršiti rezervaciju za uslugu. Bodovi se mogu iskoristiti iz važećeg nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti u trenutku iskorištavanja. Rok za iskorištavanje vaučera za popust na usluge iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti je 31. 1. 2015. godine.

• Kako se mogu registrirati na web stranicu ADIVA programa vjernosti?

Registrirati se možete vrlo jednostavno prilikom prve posjete portalu. Popunjavanjem obrasca s vašim imenom i prezimenom, e-mail adresom te brojem kartice, na vašu e-mail adresu bit će vam poslana privremena lozinka koju kasnije možete promijeniti prilikom uređivanja vašeg profila na internetskom portalu ADIVA programa vjernosti.

• Kako se mogu uključiti u ADIVA program vjernosti Vjerni zdravlju?

Korisnik ADIVA kartice vjernosti može postati svaka fizička, punoljetna osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koja na izričit, pisani način da svoju suglasnost i privolu za učlanjenje popunjavanjem i potpisivanjem pristupnice. Kartica se korisniku izdaje besplatno. Karticu izdaje zaposlenik ADIVA ljekarne nakon što mu osoba koja udovoljava gore navedenim uvjetima preda pravilno ispunjenu pristupnicu.

• Na koji način se skupljaju bodovi?

Pravo na nagradne bodove korisnik ostvaruje provlačenjem ADIVA kartice vjernosti pri kupnji u ADIVA ljekarnama. Za jednu potrošenu kunu korisnik ostvaruje pravo na jedan bod. Pravo na nagradne bodove nije moguće ostvariti na lijekove koji se izdaju na recept, medicinska pomagala koja se izdaju na teret zdravstvenog osiguranja, na sudjelovanje u cijeni lijeka i medicinskih pomagala te participaciju.

• Što ako zaboravim svoju lozinku?

U slučaju da zaboravite svoju lozinku, na početnoj stranici internetskog portala ADIVA programa vjernosti kliknite na polje Zaboravili ste lozinku? nakon čega trebate upisati svoje ime i prezime, e-mail adresu i broj kartice kako bismo vam mogli poslati privremenu lozinku.

• Što mi omogućuje bodovna kartica ADIVA programa vjernosti?

Bodovna kartica omogućuje vam da kupnjom u ADIVA ljekarnama ostvarujete pravo na atraktivne poklon-proizvode iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti te popuste na razne zdravstvene preglede, dentalne zahvate, police osiguranja, estetske tretmane te odmore s opuštajućim wellness tretmanima. Prilikom svake kupnje u ADIVA ljekarni pokažite svoju karticu programa vjernosti i ostvarite pravo na nagradne bodove.

• Što znače zeleno, žuto i crveno označeni poklon-proizvodi i usluge u nagradnom katalogu ADIVA programa vjernosti na web stranici?

Zeleno označeni poklon-proizvodi i usluge dostupni su vam, što znači da imate skupljeni dovoljan broj bodova za zamjenu. Žuto označeni proizvodi su oni za koje vam nedostaje još maksimalno 50 bodova da biste mogli svoje bodove zamijeniti za njih. Crveno označeni proizvodi trenutno su vam nedostupni jer zahtijevaju skupljeni veći broj bodova.

• Gdje mogu pronaći Opće uvjete korištenja ADIVA kartice?

Opće uvjete korištenja ADIVA kartice možete pronaći ovdje.