Kontakti FAQ 0800 3352
Željko Mijočević 0800 3352

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA:

• Kako se mogu uključiti u ADIVA program vjernosti Vjerni zdravlju?

Korisnik ADIVA kartice vjernosti može postati svaka fizička punoljetna osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koja na izričit, pisani način da svoju suglasnost i privolu za učlanjenje popunjavanjem i potpisivanjem pristupnice. Kartica se korisniku izdaje besplatno. Karticu izdaje zaposlenik ADIVA ljekarne nakon što mu osoba koja udovoljava gore navedenim uvjetima preda pravilno ispunjenu pristupnicu.

• Što omogućuje bodovna kartica ADIVA programa vjernosti?

Bodovna kartica omogućuje vam da kupnjom u ADIVA ljekarnama ostvarujete pravo na atraktivne nagradne proizvode ili popuste na kupnju proizvoda iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti te popuste na razne zdravstvene preglede, dentalne zahvate, police osiguranja te estetske tretmane. Prilikom svake kupnje u ADIVA ljekarni pokažite svoju karticu programa vjernosti i ostvarite pravo na nagradne bodove.

• Na koji način se skupljaju bodovi?

Pravo na nagradne bodove korisnik ostvaruje pri kupnji u ADIVA ljekarnama. Za jednu potrošenu kunu korisnik ostvaruje pravo na jedan bod. Pravo na nagradne bodove nije moguće ostvariti na lijekove koji se izdaju na recept, medicinska pomagala koja se izdaju na teret zdravstvenog osiguranja, na sudjelovanje u cijeni lijeka i medicinskih pomagala te participaciju.

• Gdje mogu vidjeti svoje stanje prikupljenih bodova?

Osvojeni bodovi automatski se pripisuju na bodovnoj kartici pri plaćanju na blagajni te se ukupno stanje prikazuje na izdanom računu. Osim na računu, stanje vaših bodova možete provjeriti registracijom odnosno prijavom na internetski portal ADIVA programa vjernosti vjernizdravlju.adiva.hr ili upitom u ADIVA ljekarni.

• Kako mogu zamijeniti svoje bodove za nagradne proizvode ili popuste na kupnju proizvoda iz kataloga ADIVA programa vjernosti?

Za isporuku nagrade dovoljno je na internetskom portalu označiti proizvod za koji želite zamijeniti bodove ili zatražiti od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne. Nagradu je moguće podići, kao i realizirati popust na kupnju, u bilo kojoj ADIVA ljekarni. Ukoliko se radi o nagradnom proizvodu, dostavnu ljekarnu moguće je odabrati prilikom zamjene bodova odnosno narudžbe nagradnog proizvoda. Nagrada će biti isporučena unutar nekoliko dana, a najviše unutar 60 dana od dana narudžbe. Za proizvode vrijede službena jamstva proizvođača. Bodovi se mogu iskoristiti za proizvode ili popuste na kupnju proizvoda iz važećeg nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti u trenutku zamjene bodova. PHOENIX Farmacija d.o.o. zadržava pravo izmjene proizvoda iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti bez prethodno najavljenog razloga i objašnjenja. Količine nagradnih proizvoda su ograničene, a mogućnost njihovog korištenja traje do isteka zaliha.

• Kako mogu provjeriti dostupnost nagradnog proizvoda za koji mijenjam bodove?

Dostupnost nagradnog proizvoda možete provjeriti na internetskom portalu ADIVA programa vjernosti Vjerni zdravlju u rubrici „Nagradni katalog“. Ako nagradni proizvod nije dostupan, bit će istaknuto da proizvod nije raspoloživ. Također, provjeru dostupnosti odabranog proizvoda možete zatražiti od ADIVA ljekarnika prilikom posjeta ADIVA ljekarne.

• Što znače zeleno, žuto i crveno označeni nagradni proizvodi i usluge u nagradnom katalogu ADIVA programa vjernosti na portalu Vjerni zdravlju?

Zeleno označeni nagradni proizvodi i usluge su trenutno dostupni za narudžbu odnosno korištenje s obzirom na bodovno stanje, što znači da na ADIVA kartici imate dovoljan broj bodova za zamjenu. Žuto označeni proizvodi i usluge su oni za koje vam nedostaje još maksimalno 50 bodova da biste mogli svoje bodove zamijeniti za njih. Crveno označeni proizvodi i usluge su vam trenutno nedostupni jer zahtijevaju veći broj bodova u odnosu na trenutno stanje bodova na ADIVA kartici.

• Kako mogu zamijeniti svoje bodove za popust pri kupnji proizvoda u ADIVA ljekarnama?

Za zamjenu bodova za vaučer s kojim možete ostvariti popust na kupnju odabranog proizvoda u ADIVA ljekarni dovoljno je na internetskom portalu označiti proizvod na popustu za koji želite zamijeniti bodove ili zatražiti od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne. Navedeni popust je maksimalni iznos popusta koji je moguće ostvariti. S većim brojem bodova nije moguće ostvariti veći popust. Za cijenu proizvode upitajte svog ADIVA ljekarnika. Bodovi se mogu iskoristiti za kupnju proizvoda iz važećeg nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti u trenutku iskorištavanja. Rok za iskorištavanje vaučera za popust pri kupnji proizvoda u ADIVA ljekarnama jest 30 dana od datuma isteka roka važenja nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti.

• Kako mogu zamijeniti svoje bodove za popust na uslugu iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti?

Za zamjenu bodova za vaučer dovoljno je na internetskom portalu označiti uslugu za koju želite zamijeniti bodove ili zatražiti od ADIVA ljekarnika da to učini umjesto vas prilikom posjeta ADIVA ljekarne. Vaučer je jamstvo da ste rezervirali uslugu iz ponude kataloga. Na odabranom vaučeru nalaze se kontakt podaci pružatelja usluge kod kojeg je potrebno izvršiti rezervaciju termina usluge. Bodovi se mogu iskoristiti za popuste na usluge iz važećeg nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti u trenutku iskorištavanja. Rok za iskorištavanje vaučera za ostvarivanje popusta na usluge iz nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti jest 30 dana od datuma isteka roka važenja nagradnog kataloga ADIVA programa vjernosti.

• Koliko dugo se mogu iskoristiti bodovi?

Prikupljeni bodovi na ADIVA kartici mogu se iskoristiti unutar dvije godine od dana kad su prikupljeni. Nakon isteka dvije godine, svi bodovi stariji od dvije godine brisat će se u pravilnim vremenskim razmacima od tri mjeseca. Preostali bodovi koji se ne iskoriste ne mogu se prenijeti na drugu karticu.

• Što napraviti u slučaju gubitka ADIVA kartice?

U slučaju gubitka ili krađe ADIVA kartice, korisnik je obvezan nestanak kartice prijaviti na besplatni info telefon 0800 3352 ili na e-mail vjerni.zdravlju@adiva.hr. Kako bi korisnik mogao i dalje koristiti karticu ADIVA programa vjernosti te prethodno prikupljene bodove, potrebno je od ADIVA ljekarnika zatražiti izdavanje nove kartice. Pravilnim popunjavanjem nove pristupnice istim podacima kao na prethodnoj, uz zahtjev za prebacivanje bodova sa stare na novu karticu, prebacivanje bodova bit će izvršeno u roku u 30 dana od dana zaprimanja nove pristupnice. Nakon toga, stara kartica bit će deaktivirana i neće ju biti moguće ponovno koristiti, a korisnik može nastaviti sakupljati bodove na novu ADIVA karticu.

• Kako se mogu registrirati na internetski portal ADIVA programa vjernosti Vjerni zdravlju?

Registrirati se možete vrlo jednostavno prilikom prve posjete portalu Vjerni zdravlju na adresi vjernizdravlju.adiva.hr. Prilikom registracije potrebno je odabrati opciju „Prvi puta na portalu?“ i popuniti obrazac imenom i prezimenom, e-mail adresom, brojem ADIVA kartice te kreirati vlastitu lozinku s kojom ćete se ubuduće prijavljivati na portal. Na vašu e-mail adresu zaprimit ćete poveznicu za direktnu prijavu na portal kao i potvrdu kreirane lozinke. Eventualne nejasnoće i probleme s prijavom na portal za korisnike ADIVA programa vjernosti možete prijaviti na besplatni info telefon 0800 3352 ili na e-mail vjerni.zdravlju@adiva.hr.

• Što ako zaboravim svoju lozinku?

U slučaju da zaboravite svoju lozinku, na početnoj stranici internetskog portala ADIVA programa vjernosti kliknite na polje „Zaboravili ste lozinku?“ nakon čega upisujete svoje ime i prezime, e-mail adresu i broj ADIVA kartice kako bismo vam mogli poslati privremenu lozinku i poništiti staru. Na portal se potom prvo prijavljujete s privremenom lozinkom koju zaprimite na vašu e-mail adresu, a zatim je nakon prve prijave preporučljivo promijeniti lozinku.

• Kako mijenjam lozinku?

Lozinku možete promjeniti odabirom opcije „Moj profil“ na portalu Vjerni zdravlju, klikom na „Promjena lozinke“, upisom stare ili privremene lozinke, upisom nove lozinke koju želite ubuduće koristiti te klikom na Pošalji. Ukoliko je sve uredno provedeno pojavljuje vam se poruka „Lozinka je uspješno promijenjena“.

• Imate li poteškoća, nejasnoća, pohvala ili kritika, kako vas možemo kontaktirati?

Za sva dodatna pitanja i detaljnije informacije odgovore možete dobiti slanjem upita na e-mail adresu vjerni.zdravlju@adiva.hr ili putem besplatnog info telefona 0800 3352.

• Gdje mogu pronaći Opće uvjete korištenja ADIVA kartice?

Opće uvjete korištenja ADIVA kartice možete pronaći ovdje.